Industrial Symphony No. 1 - články- Úvodní článek Úvodní článekZatímco Julee Cruiseová zpívá Up in Flames, visí jakýsi muž ve vzduchu na neviditelných drátech hlavou dolů. Polonahá žena, jen v kalhotkách a střevících, sešplhá po sloupu elektrického vedení dolů a vleze zadním okénkem do automobilového vraku. Celou píseň doprovázejí kouřové a světelné efekty a neustávající houkání sirén. I Float Alone (Pluji sám): Nyní je to Julee Cruiseová, kdo se vznáší vysoko nad jevištěm - podobně jako dobrá víla ve Zběsilosti v srdci. The Black Sea (Černé moře): Scénu zahalí červené a modré světlo. U kozy na řezání dříví stojí Michael J. Anderson, trpaslík z Městečka Twin Peaks, a celé minuty řeže poleno. Přichází muž s baterkou a něco hledá. Trpaslík uteče, jakmile je zachycen světelným paprskem. In the Night (Do noci): Julee Cruiseová se stále ještě vznáší nad jevištěm. Celý song začíná mluveným slovem - větou, kterou říká Frank Booth ve filmu Modrý samet: "A teď je tma". Píseň náhle přeruší prudký výkřik. I'm Hurt Bad (Těžce raněn): Julee Cruiseová - ve skutečnosti loutka - se zřítí a naráží prudce na jeviště. Sbíhají se muži v ochranných přilbách. Z čehosi, co připomíná operační stůl, se zvedá "Jelen ztažený z kůže" (muž v rudém kostýmu), vstává a stále se zvetšuje, nasvícen zdola trpaslíkovou lampou. Pinky's Bubble Egg - The Twins Spoke (Pinkyho bublinkové vajíčko - Dvojčata řekla): "V Pinkyho vzdáleném světě bublinkového vajíčka se mnoho věcí změnilo", říká jakýsi hlas. Mechanici nacpou loutku Julee do kufru automobilového vraku. The Dream Conversation (Rozhovor ve snu): "Chtěl bych vám povědět o smutném snu. Je to sen o jednom zlomeném srdci", říká trpaslík do mikrofonu. S obrovským hereckým nasazením potom doslovně opakuje telefonický rozhovor z prologu. Předvádí střídavě ženskou i mužskou roli, zatímco vedle něj stojí Badalamentiho syn André a hraje na klarinet melodii Up in Flames. Rockin' Back Inside My Heart (Ústup v srdci): Skutečná Julee Cruiseová se vynoří z kufru auta, zůstává v něm však sedět a začíná zpívat. Filmový štáb ji přitom natáčí na video. Záznam je přenášen na tři monitory, rozestavěné na kraji jeviště. Za obrazovkami a vedle nich se v rytmu hudby kolébá několik sboristek. The Final Battle (Poslední bitva): Opět sirény a křižující reflektory jako na začátku, nyní však navíc ještě letadla pod stropem. Z nich se snášejí stovky nahých loutek, které plují vzduchem jako "electrical babies" z obrazů Davida Lynche. Poslední píseň, The World Spins (Svět se točí), zpívá Julee Cruiseová znovu zavěšena na drátech nad jevištěm. převzato z knihy David Lynch: Temné stránky duše |
|